Prin practica Yoga ne dorim echilibrarea corpului, a mintii si a sufletului.

In timpul sarcinii, corpul matern se transforma progresiv, astfel incat sa ofere bebelusului cadrul adecvat, oxigenul si substantele nutritive necesare dezvoltarii sanatoase.

La clasele de Yoga Prenatala ghidate de Ramona Rosu, folosim o selectie de asane/posturi potrivite pentru perioada de sarcina, mentinute cate maxim 5 respiratii complete.
Aceste posturi sunt sustinute de respiratia ”oceanului” astfel incat intregul corp, dar si bebelusul din burtica sa primeasca foarte mult oxigen.

Exersarea acestui tip de respiratie te poate ajuta si in travaliu si chiar la efortul nasterii.

Mai mult decat atat, trecand dintr-o postura in alta, sub indrumarea Ramonei, atentia/”observatorul interior” iti va fi directionata catre sunetul propriei respiratii si asupra senzatiilor din corp si, pe masura ce intensitatea posturilor creste, vei invata sa folosesti respiratia si vizualizarea pentru managementul senzatiei din corp.
Progresiv, reusim sa nu ne identificam cu acest instrument minunat – corpul, ci doar sa-l observam, sa-l respectam si invatam sa-l folosim cu sens.
Apoi, accesam calitatile si corpurile noastre subtile, armonizandu-le.

Sustinerea acestor posturi ajuta corpul matern si diminueaza efectele mai putin placute ale sarcinii, cum ar fi:
– Durerile lombare (de mijloc) sunt eliminate prin formarea autocontrolului asupra aliniamentului corpului si posturii
– Cresterea mobilitatii articulare (in special articulatiile coxo-femurale si sacro-iliace)
– Realizarea autocontrolului planseului pelvi-perineal prin exercitii de tip Kegel adaptate special pentru sarcina;
– Reeducarea miscarilor respiratorii toracice si diafragmatice, astfel exersand respiratiile pentru travaliu;
– Relaxare ghidata si facilitarea comunicarii cu bebelusul la finalul fiecarei clase de practica prenatala.

Chiar si pentru mamicile care vor naste prin cezariana, aet tip de respiratie ajuta la mecanismele de a face fata la durerea post-operatorie.
Iar un corp cu practica, oxigenat si respectat, se reface mult mai repede post-partum.

PENTRU PARTICIPAREA LA CLASELE DE YOGA PRENATALA ESTE NECESAR ACORDUL MEDICULUI GINECOLOG!!!

De asemenea, va rugam sa va inscrieti in sistemul de programari aici: https://www.supersaas.com/schedule/pronatalita/inscrieri

Sarcina reprezinta o etapa deosebita cu implicatii fizice si cu importante schimbari psihice si spirituale.
Plecand de la simplul fapt ca dintr-o data nu mai folosesti formularea „eu”, ci „noi”, realizam ca totul s-a schimbat.
Psihologii sustin faptul ca fiecare dintre noi detine un anume „bagaj informational” reprezentat de amintiri din timpul vietii intrauterine constientizate sau nu, scoase la lumina mai mult sau mai putin.
Singura legatura dintre copil si lumea exterioara (sursa de evenimente „memorabile”) este reprezentata de mama – femeia insarcinata.
Fiecare experienta si stare emotionala traita de mama este transmisa catre copil, de la stress, la teama si pana la exaltare, fericire si bucurie.
Asadar, este extrem de important ca starea de spirit in timpul sarcinii sa fie pozitiva si calma, obiective indeplinite de Yoga.

Este necesara inscrierea cu cel putin doua ore inainte de clasa dorita va rog sa va inscrieti online in calendarul:https://www.supersaas.com/schedule/pronatalita/inscrieri

 
Pentru clasele online o sa va trebuiasca un echipament sport lejer si o saltea de yoga antiderapanta alaturi de un laptop sau telefon, cont zoom.us deschis si conexiune buna la internet.

Link-ul invitatie zoom.us de conectare la clasa este afisat la fiecare clasa din programator si il primiti in e-mail-urile reminder cu 3 ore si 2 ore inainte de clasa la care v-ati programat.
Plata se face prin transfer bancar dupa inscriere in sistemul de programari.

 

Pentru clasele fizice o sa va trebuiasca un echipament sport lejer si un prosopel. Restul echipamentelor sunt disponibile in sala.

Pentru mai multe detalii, ma puteti contacta prin e-mail la adresa:  pronatalita@gmail.com

Va astept cu drag!

Ramona Rosu

 

Alti vizitatori au mai fost interesati de...

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
WhatsApp